Підписатися на RSS
Проблема над якою працює психологічна служба школи:

«Формування та розвиток індивідуальних особливостей кожної дитини, допомога їй у виробленні свідомого ставлення до майбутнього життя.»

Мета роботи психологічної служби:

Створення оптимальних соціально – психологічні умови в процесі навчання та виховання для гармонійного розвитку особистості.

Завдання:

1. Забезпечити індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її психолого – педагогічного вивчення.

2. Психологічний супровід дітей в адаптації під час переходу з однієї вікової групи до іншої.

3. Надавати своєчасну психологічну допомогу дітям, учителям, батькам, попереджати психічне напруження.

4. Здійснювати корекційно – розвивальну роботу з дітьми, які мають труднощі в розвитку та навчанні.

5. Сприяти розвитку навичок спілкування, формувати толерантне ставлення до людей.

6. Здійснювати профілактику девіантної поведінки, формувати навички здорового способу життя.

7. Надавати консультативну психологічну допомогу вчителям, дітям в системі вчителі – учні, вчителі – батьки, учні – батьки.

Аналіз роботи психологічної служби за 2013 – 2014 навчальний рік

На протязі 2013 – 2014 навчального року психолог проводила психодіагностичну, консультативну та корекційно-розвивальну роботу з усіма учасниками навчально-виховного процесу.

Діагностична робота проводилася за такими напрямками:

1. Діагностика психологічної готовності до навчання учнів майбутніх учнів 1 класу. Дане дослідження показало, що 1 учень має достатній рівень готовності, 5 учнів мають середній рівень готовності і 1 учні мають низький рівень готовності до шкільного навчання,3 учні не змогли пройьи дослідження до кіця.

2. Визначення рівня адаптації молодших школярів до школи. Було визначено, що станом на 12.11.13р. 3 учні 1 класу мають високий рівень адаптації , 5 учнів мають середній рівень адаптації і 8 учні мають низький рівень адаптації до школи. Дітей, що мали низький рівень адаптації було занесено до «групи ризику» та на протязі наступних 2 місяців з ними проводилася корекційно-розвивальна та відновлювальна робота.

3. Діагностика шкільної адаптації учнів 5 класу. Було проведено тести на визначення рівня шкільної мотивації шкільної тривожності, , спрямованості особистості, рівня самооцінки та проведено соціометричне дослідження класу. За даними діагностики було зроблено висновки та визначена категорія дітей з якими на протязі року проводилася корекійно-відновлювальна та розвивальна робота.

4. Прогнозоване визначення напряму профільного навчання на 2014-2015 н.р., на 2015-2016 н.р., та 2016-2017н.р. Результати проведення діагностичних методик дають змогу планувати навчання учнів у старшій школі на 2014-2015 н.р. природничо-математичним напрямом (біотехнічний профіль) а також технологічний напрям (технологічний профіль), на 2015-2016 н.р. за природничо-математичним напрямом (біотехнічний профіль), на 2016-2017н.р. за суспільно-гуманітарним напрямом (Історичний профіль).

5. Спостереження за інтелектуальним розвитком учнів початкової школи для діагностики ознак обдарованості. В процесі даного спостереження було діагностовано пізнавальні, мотиваційні, лідерські та творчі характеристики обдарованості у 40 учнів початкової школи.

6. Діагностика рівня групової згуртованості та ставлення школярів до суспільно визнаних норм, пов’язаних з такими моральними якостями, як відповідальність, колективістська спрямованість, самокритичність, сумлінність, принциповість, чуйність у учнів 6- 11 класів. Результати обстеження та рекомендації було надано класним керівникам.

7. Індивідуальна діагностика учасників навчально-виховного процесу за потребою. Було про діагностовано 5 учнів початкової та середньої школи на запит батьків та ПМПК.

Індивідуальне психологічне консультування проводилося по запиту з 11 учасниками навчально-виховного процесу.

Протягом 2014-2015 навчального року було проведено 4 психолого-педагогічних семінари, на яких працювали над проблемою : «Створення умов для успішної навчальної взаємодії шляхом формування психологічної компетентності педагога».

Також проводилися заняття в межах плану по реалізації державних програм.

В другому семестрі проводилися заняття з учнями 11 класу по підготовці до ЗНО та профілактиці стресів.

В рамках психологічної просвіти проходили виступи та бесіди психолога з актуальних тем на батьківських зборах, педагогічних радах та класних годинах. Також надавалася друкована інформація у вигляді буклетів та інформаційних листівок усім учасникам навчально-виховного процесу.

Протягом минулого року було відвідано вдома 10 учнів, про що було складено акти обстеження житлово - побутових умов.

В 1 та 5 класах проводилися заходи для покращення адаптаційного періоду. До роботи у цьому напрямку залучалися батьки вчителі школи вихователі ДНЗ «Казка».

З учнями 9 та 11 класу велася профорієнтаційна робота.

Загалом протягом року була виконана уся запланована робота.

Кiлькiсть переглядiв: 222

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.