Країна:::: Острів дитинства::::
![]()
МЕТА: згуртування дітей та юнацтва на цікаві, добрі та корисні справи; виховання найвищих почуттів людяності-любові до рідної землі, до своєї родини,свого народу; пошани до історичного минулого, до культури; виховання доброти та милосердя; захист прав та інтересів. виховання творчих здібностей; активізація ролі учнівського самоврядування.
Роль учнівського самоврядування важлива для кожної дитини.Це можливість бути почутим, вільно висловлювати свої думки, робота над собою, шлях для підвищення самооцінки, надбання життєвого досвіду.
Саме тут, у шкільній країні, закладаються майбутні професійні якості: вміння планувати, вирішувати поставлене завдання, бути тактовним і ввічливим,усвідомлювати свої права та обов'язки.
В основі стосунків активу школи -дружба, яка є рушійною силою у подоланні проблем, завдань та перешкод.
Парламент діє злагоджено і продуктивно.
На шкільній арені діють п'ять центрів. Голови центрів, на чолі з президентом школи Пилипенко Юлією, виконують масштабну роботу по залученню учнів до активного шкільного життя. "Прес-центр" і центр "Я сам" допомагають у створенні сценаріїв. Завдяки цій роботі відбулося безліч свят.
Школа Лідерів.
Шкільний парламент містить у собі структурну одинуцю-Школу Лідерів.
Школа лідерів- це громадське, добровільне об'єднання школярів, які прагнуть до творчої діяльності.
Школа знаходе лідерів, навчає їх, налаштовує на активну діяльність.
Волонтерська діяльність - головний двигун патріотичного виховання. Саме гуманне ставлення до оточуючих, співчуття до братів свого народу народжує в душі любов до своєї держави.
Саме тому ми рішуче діємо вже сьогодні! І наші волонтерські загони на варті людських потреб.
Ми піклуємося про наших воїнів та забезпечуємо їх теплими речами.
Ми робимо їх життя яскравішим та казковим.
Ми намагаємось змінити ситуацію на кращу.
Ми бажаємо, щоб всі мали другий шанс...
Коментарi